Regulamin korzystania z witryny ogrzewanieplus.pl

Regulamin określa zasady zakupów na www.ogrzewanieplus.pl . Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Witryna ogrzewanieplus.pl istniejąca pod adresem www.ogrzewanieplus.pl, prowadzona jest przez G7PRO , wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem:.74932 Siedziba firmy mieści się w Krakowie, przy Ul. Galicyjskiej 3D/4 w Krakowie. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP:679-244-77-76.

1. Sklep internetowy ogrzewanieplus.pl prowadzi sprzedaż bezpośrednią  za pośrednictwem sieci Internet,  w przypadku zamówienia z montażem każdorazowo podpisywana jest umowa z klientem określająca warunki wykonania usługi w związku z tym zanim złożysz takie zamówienie skontaktuj się z naszym biurem ( biuro@ogrzewanieplus.pl) 

2. Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Ceny podane na stronach internetowych www.ogrzewanieplus.pl są cenami brutto,chyba że opis przypisany do konkretnego produktu stanowi inaczej. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.

4. Oferta zawarta na stronie www.ogrzewanieplus.pl nie jest ofertą handlową w myśl przepisów Prawa Handlowego.

5. Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT.

KOSZT I TERMIN TRANSPORTU

6. Ceny podane na stronach sklepu są cenami towaru loco Kraków i nie uwzględniają kosztów transportu. Chcąc uzyskać cenę dostawy - dodaj produkt do koszyka i podczas procesu zamówienia wybierz metodę dostawy. Po wyborze sposobu dostawy pojawi się odpowiednia kwota 

7. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej po uprzednim potwierdzeniu z Zamawiającym ceny

8. Termin dostawy towaru uzależniony jest od jego dostępności w naszych magazynach lub u producentów na terenie Polski.Każdorazowo termin jest podawany klientowi 

PŁATNOŚCI

9.Istnieje kilka form płatności : tradycyjny przelew, płatność przez system Pay Pal lub przez system transakcyjny TPAY. Możesz także w przypadku niektórych przedmiotów złożyć zamówienie z płatnością przy odbiorze. 

 

10.Przy każdym artykule podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zwykle upływa od momentu potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania zamówionego towaru do klienta. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach kontaktujemy się telefonicznie aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji zamówienia plus czas dostawy - należy o tym pamiętać.

GWARANCJA

11. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu to minimum 12 miesięcy i uzależniony jest od warunków producenta. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Każdorazowe awarie lub niezgodności z przesyłką należy zgłaszać mailowo oraz telefonicznie.

REKLAMACJE

12.W przypadku gdy reklamowane urządzenie nie jest już objęte gwarancją wszelkie koszty transportu, naprawy, wymiany itd pokrywa nabywca.

12.W przypadku dostawy kurierskiej za uszkodzenie odpowiada firma kurierska. Prosimy o sprawdzenie towaru w obecności kuriera.Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.

13.Reklamacje dotyczące wad fabrycznych przyjmujemy po dostarczeniu reklamowanego towaru do naszej siedziby.W okresie gwarancji odbywa się to na koszt Sprzedającego

ZWROTY

14.Zgodnie z obowiązującym prawem, towar nabyty poprzez zamówienie w niniejszej witrynie internetowej można zwrócić w ciągu czternastu dni od daty zakupu- w przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub opisem .Zwracany towar musi być orginalnie zapakowany i w stanie nienaruszonym (nienaruszone plomby, zawory, brak oznak uruchomienia, montażu,uszkodzeń etc.).W innym przypadku zwrot nie są uwzględniane dlatego prosimy klientów o uważne zamawianie i potwierdzanie parametrów urządzeń telefonicznie lub mailowo. Zwroty przyjmujemy tylko fabrycznie zapakowane, kompletne, z dołączonymi dowodami zakupu: paragon/faktura, gwarancja, instrukcja użytkowania. 

15.Należy pamiętać, iż instalacji urządzeń zakupionych w naszym sklepie musi dokonywać instalator uprawniony do instalacji konkretnego urządzenia, w przypadku awarii jednego z elementów urządzenia naprawa jest dokonywana zgodnie z instrukcją gwarancji dołączonej do danego urządzenia.

Pracownicy sklepu ogrzewanieplus.pl dokładają wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.Nie ponosimy również odpowiedzialności za nagłe wycofanie produktu, który był już zarezerwowany, ze sprzedaży przez dystrybutora. 

Życzymy Państwu miłych zakupów!!!!

Zarząd i Pracownicy sklepu ogrzewanieplus.pl